Iată cum a început totul …

De fiecare dată cînd păşesc pragul unui local mi-am creat un obicei de a încerca întodeauna cite ceva nou. Excepţie nu a a făcut nici ultima mea zi de universitate cînd împreună cu colegii mei mi-am apărat teza. Şi după susţinere am fugit la Andys unde am descoperit ceea ce se numea acroshka şi cum nu mai gustase-m niciodată am spus de ce nu. Deşi cînd amvăzut-o mi s-a părut tare stranie am gustat-o şi surpriză mi-a plăcut foarte mult. În plus că este foarte bine venită pentru vară.

Iată ce mi-a ieşit mie Image

ImageImage

Este simplu de gătit şi gustoaaaaaaasă. Ce mi-a plăcut mie personal este combinaţia de ingrediente, gustul răcoros şi faptul că te simţi foarte bine după ce o mănînci.

Igrediente:

1 litru de chefir
3cartofi fierți
200 g de cârnați sau carne
2 castravete proaspat
Ouă fierte 3-4
ridiche
maioneză
ceapa verde

mărar

verdeață
sare
piper

Se taie cubuleţe cartofii, ouăle, castraveţii, ridichea. Verdeaţa se taie mărunt, după gust o să potriviţi cantitatea de verdeaţă. Le amestecaţi pe toate într- un vas mai mare şi adăugaţi chifirul, pentru un gust mai bun puteţi adăuga un pic de borş acru și condimentele. Păstraţi o oră la rece.

Serviţi cu plăcere.